Helpdesk

Wij hebben onze helpdesk in eigen beheer. Je krijgt dus altijd hulp van iemand die de producten kent.

Bij vragen of problemen kan het formulier op deze pagina ingevuld worden, een e-mail gestuurd worden naar helpdesk@studiotof.nl of bellen met 0321 321 816.

De helpdesk is bereikbaar maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 12.00 uur.

Reactietijden helpdesk
Voor het aanmelden van een incident, storing of het stellen van vragen kan het formulier ingevuld worden, er een e-mail worden gestuurd aan helpdesk@studiotof.nl of worden gebeld met 0321 321 816.

Je titel komt hier

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Storing
Een storing is het wanneer een dienst niet meer functioneert of onbereikbaar is en die daarvoor wel naar behoren werkte. Denk hierbij bijvoorbeeld aan wanneer jouw website niet meer functioneert. Voor een storing hanteren wij een standaard reactietijd van één (1) werkuur.
Informatieverzoek
Wanneer je (extra) informatie wilt over de diensten die je bij StudioTof! hebt of over andere diensten die wij aanbieden of extra mogelijkheden (zoals bijvoorbeeld een tweede database) kun je een informatieverzoek mailen. Voor een informatieverzoek hanteren wij een standaard reactietijd van acht (8) werkuren.
Wijzigingsverzoek
Indien je instellingen gewijzigd wilt hebben van jouw dienst bij StudioTof! kun je een wijzigingsverzoek mailen. Je kunt hierbij bijvoorbeeld denken aan het aanmaken van een e-mailadres of het wijzigen van de PHP-versie. Voor een wijzigingsverzoek hanteren wij een standaard reactietijd van vier (4) werkuren.

De reactietijd is niet per definitie gelijk aan de oplostijd. Deze is sterk afhankelijk van de aard van de storing en de benodigde acties van onze kant en/of van onze leveranciers. Mocht blijken dat een melding meer tijd vergt om het op te lossen of te beantwoorden laten we dat altijd weten.

Reactietijden content
Wijzigingen in de content kunnen doorgaans in één (1) werkdag verwerkt worden. Gaat het om het aanmaken van bijvoorbeeld extra pagina’s, dan zal de doorlooptijd één (1) werkweek bedragen.

Chat openen
Hoe kunnen wij je helpen?